Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

August 19, 2011

Sehari di SM Teknik Kajang

Pada 17 Ogos 2011 aku ke SM Teknik Kajang. Jam 8pagi sudah tiba di sana. Tapi semua pelajar tido lagi...hampeh betul...so program bermula jam 12tgh.. Program ini lebih kepada program susulan @ziarah adik-adik sekolah teknik ni..

Setibanya kami di sana kami melawat adik Acmal..beliau menginap di bilik sakit kerana memang dia sakit. Adik Acmal telah terlibat dalam kemalangan jalanraya. Diceritakan waktu itu dia membeli barang di kedai..dalam perjalanan seakan-akan ada kereta yang menghimpitnya..dia mengelak dan ketika itu tidak sedar dihadapannya ada divider. bukan palang besi tu tapi yang batu...apa lagi...innalillah...

Tahun ini adik Acmal akan mengambil peperiksaan SPM. Moga ada hikmahnya..Sabar ye..

Aku mintak izin padanya untuk ambil gambar kakinya yang patah..dia izinkan.tapi aku tak tunjuk mukanya..




 ini kulit dari pehanya dan ditampal di kaki...masuk 2besi....hurmmm...

Selepas Zuhur,kami mulakan program dengan game santai....telefon buruk...memang buruk bebenor..hehe





Tibanya waktu berbuka puasa....suasana di dalam dewan makan.teringat zaman sekolah dulu..

 ni Amzar,presiden persatuan Mahasiswa Hadhari..dulu aku setiausaha..zaman aku dah berlalu...hehe






 yg berdiri tu Ren,berjaket oren itu Nasa

 di kananku Fendi dan Yusri



  Waktu solat terawih aku jadi imam...ustaz sekolah tak datang..huhu..
Lepas terawih kami ke Sate Kajang Samuri....masa tu dah pukul 10.30 malam...Alhamdulillah ada rezeki...oder 50cucuk untuk 4org....kenyang!!












Keesokkannya ada qiamullail....budak2 ni semua tido..yang kene aku jugak...

kami balik ke shah alam selepas subuh...menempuh jem yang sangat teruk...Amzar yang drive,kami tido.hehehe...sampai jam 8pg...apa lagi..sambung la...hehe...

Sekian...

0 comments:

Taujihad