Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

October 17, 2010

Ujian Allah ada di mana-mana

Jumaat,15hb October 2010: Seorang pelajar lewat hadir ke ujian akhir bagi subjek Numerical. Motorsikal yang beliau naiki telah rosak di pertengahan jalan semasa menuju ke fakulti.Beliau adalah saya sendiri yang bernama, Khairul Anwar Bin Ateh.


 
 
Motor yang saya naiki 'mati' di jalan raya sewaktu menunggu trafic light hijau. Waktu itu jarak dari fakulti hampir 2km lagi dan jam menunjukkan pukul 7.45pm. Waktu ujian pada jam 8.00mlm. Jadi,adakah saya berjaya sampai ke tempat ujian?YA.Sudah Pasti tentu dengan menolak sejauh 2km. Saya tiba jam 8.20mlm.
Dan yang paling penting waktu itu,segala ilmu yang saya ada hilang serta merta. Saya tak tahu nak jawab apa..kesimpulannya,jawab selagi mana mampu..

Selamat mencuba..

0 comments:

Taujihad