Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

December 21, 2012

Berhijrah ke Johor

Sudah lama rasanya saya tidak blogging. Banyak yang ingin dikongsikan tapi barangkali kekangan masa yang tidak mengizinkan. Mungkin lepas ini akan mencatit juga walaupun ringkas.

Sekarang saya bekerja bersama Kejuruteraan Astra Sdn Bhd. Bukan Astro. Company terletak di Shah Alam tetapi Projek banyak di Johor. Oh ya, syarikat ini merupakan konsultan dalam bidang aircond dan fire protection. Saya sebagai Project Engineer dalam bidang fire protection. Jujurnya memang tiada langsung pengalaman dalam bidang fire protection. Cuma setahu saya, saya suka main api masa kecil dulu.hehe..


Saya perlu belajar dengan cepat dalam bidang ni. Terlibat secara langsung dalam construction. Bersama dengan konsultan dan juga main contractor yang lebih berpengalaman menjadikan saya mangsa buli mereka. Itu lumrah dalam pekerjaan. Saya terima sebagai pengalaman dan ilmu.


Sekarang ini tugas saya menguruskan projek di Imperia, Puteri Harbour di Nusajaya. Apartment 8 tingkat yang akan dibina. Saya akan menetap di Nusajaya dan akan berbakti di sana..Pasti akan rindu Shah Alam.

Doakan kejayaan saya dunia akhirat

0 comments:

Taujihad