Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

January 18, 2010

Hari ini..

Kenapa Orang yang bagi Ilmu ni muka dia ketat sangat. Orang cakap dengan dia, dia boleh mengadap PC je...hanya jeling je...Tak boleh ke layan 5minit je?

Hari ini saya rasa cukup jelik pada seseorang yang selama ini saya kagumi. mereka adalah golongan pendidik. Bahkan ibu bapaku juga pendidik. Tapi bagiku tidak pada dia.

Waktu saya bercakap dengannya, langsung dia tidak memandang ke arah saya. tanya sepatah jawab sepatah. Adakah dia takut untuk melihat wajah saya yang hensem ini?

Macamana orang berprofile tinggi sepeti dia boleh berada dalam kelompok ini?

Kali ke dua saya berjumpa dengannya, dia bermain pula dengan handphonenya..apa ni?
"Puan, saya berpuasa hari ini. Maaf kalau ganggu puan." saya terus beredar. opss,sudah tahu jantinanya.

Soal dia punya masalah saya tidak perlu tahu. Tapi be a profesional. Sekali kita buat begini pada orang jangan salahkan sesiapa kalau ia juga berlaku pada anak kita.

Moga dirimu dalam jagaan Allah..

p/s: sampai sekarang masalah saya tak selesai lagi..huhu

7 comments:

LyaNa HamzaH said...

agaknya dia takut nk pandang muka awk kot.. takut terkena panahan mata seorang anak Adam yg boleh tahan kewibawaannya hehe.. x pn it must be the reason behind the scene, senang cakap, ada la yg dia x puas ht kt awk 2 nuar..

Banafsaji said...

alamak! some error occur.. sorry ye actually komen 2 akak yg post tp t'lupa nk log in, rupanya staff sesi 9-12am x log out dia punya blog account.. sorry naa.. apa la yana ni, akak plak x perasan td. sorry.... huhuhu..

Nurul Atiqah Binti Nasarudin said...

Salam...huhu..en.anuar kite nie sensitif juge orgnye...bersabar la..maybe time en.anuar dtg jumpe die, die tgh ada problem len..kita x tau...berusnuzan la dgn die, insyaAllah ada hikmahNya..klu bagus lg..cube la tanye die..mane la tau dpt jwpnnye coz hanya die je yg tau jwpnnye...adat la manusia...huhuh..sabar na...coz SABAR itu INDAH...ok..chaiyok!!

KOME POWER
~mardhotillah~

Anonymous said...

sya x faham ape kaitan puasa dgn situasi itu?

nuar empunya blog said...

Jika ada orang menyakitimu,maka katakan padanya "aku berpuasa"(hadith)

Anonymous said...

Jika ada orang menyakitimu,maka katakan padanya "aku berpuasa"(hadith)

Ape hikmah disebaliknya?mohon diterang sikit ea..

Anonymous said...

puasa adalah latihan menahan nafsu marah =)

Taujihad