Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

February 10, 2011

Praktikal 1:overview my project

sedang menyiapkan concept design

 Sedar atau tidak sudah sebulan saya di Zectron Sdn Bhd. Ketika ini saya sedang menyiapkan Automatic Termocylic Dipping Machine (ATDM). Mesin ini digunakan untuk membuat simulasi perubahan suhu yang berlaku dalam mulut kita dan untuk orang yang menggunakan gigi palsu. Projek ini untuk Fakulti Pergigian UKM. Projek ini bernilai 150K. So,saya pun dapat la sikit komisyen..hehe



 'install survo motor'

Masa mula-mula masuk,saya datang pukul 7.45pagi sebab office hour pukul 8.oo pg. Tunggu punya tunggu pukul 9.30pg baru saya dapat masuk office sebab pekerja dia semua baru masuk.hehe...Nak masuk kena pakai kad. Sekarang saya dah dibekalkan kad dan kunci bilik. So,sayalah orang pertama yang akan sampai dan masuk office.yeahhh!!!syabas!!

 inilah office saya

 office ber aircond..sejukkk dan mudah ngantuk

 pekerja yang rajin

Taujihad