Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

December 27, 2011

Resdung

Masa aku Form 3 dulu aku ada alahan. Muka dan badan aku tak boleh panas. nanti kulit aku sensitif. orang panggil berbintat(betul ke?). Pakai jam pun tak boleh. Jerawat kat muka toksah cerita. Jerawat darah. Memang banyak..Pastu muka aku mengalami kegatalan yang amat.

nampak bintik-bintik tu?
Aku buat rawatan di Cleopatra. Rawatan resdung kulit. Macam gambar yang aku tunjuk. Bila ulat-ulat tu keluar,tengok di mikroskop macam ulat sampah.bergerak. Patut la muka aku gatal sekarang. Agak setahun aku guna ubat tu. Lepas tu habis, aku guna wudhuk je...Alhamdulillah,muka aku berseri sekarang.hehehe...

Aku juga makan satu ubat ni. Sebiji RM10. Aku tak ingat nama ubat tu. Ubat tu hilangkan kegatalan pada badan aku..macam nak mati je rasanya hidup bergantung pada ubat.huh....

Jadi ahad lepas aku melawat kawan aku. Kebetulan dia belajar di darussyifa,ada stok resdung. Apa lagi...layan la...hehe.dia bagi free.Tapi aku bayar la jugak. Kesian dia....

Lepas resdung tu muka aku terus ringan dan rasa selesa sangat.

p/s: layan je gambar ni. ada benang di kamera aku. Cameraman tak perasan.so....layan je la..




hamekkkkk ko


ensem sgt ni

0 comments:

Taujihad