Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

March 25, 2011

Sekian lama...akhirnya

Hari ni aku menjadi mat despatch. sudah 3kali aku jadi postman untuk company.huhu...dan aku semakin pakar jalan di Kuala Lumpur..hehe..

Perjalanan ke Universiti Malaya Kampus Bandar mengambil masa 15minit..itu pun 120km/hr.hehe. Perjalanannya juga melalui Tugu Negara..

Jadi untuk perjalanan yang ke-3 ini menyebabkan aku teringin sangat nak ke Tugu Negara. Aku rasa tak pernah lagi aku pergi.

Sampai je ke Tugu Negara,aku rasa sangatttttt gembira dan rasa terharu. Selama ni aku tengok kat TV je.

Macam tak percaya. Aku sampai ke Tugu Negara dengan motor!!

Selama ni kalau nak g Kuala Lumpur kena tunggu rombongan sekolah..itu pun naik bas..cikgu pimpin tangan tak boleh pergi mana-mana...hehe...

Sekarang...
dari tempat parking motor

  





 Johor negeriku




















2 comments:

Ateh Salim said...

Tahniah kerana sudah sampai ke Tugu Negara.

سوفي منصور said...

last pegi tugu negara thn 2002...rombongan sekolah rendah...

Taujihad