Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

August 26, 2011

Kejakunan aku di Melaka

Percutian aku selama 3hari 2malam di hotel SKPK Melaka membuatkan aku rasa teruja...hehe...aku dapat berjalan-jalan di Melaka. dibantu pemandu pelancong bapakku sendiri..hehe..apatah lagi di bulan ramadhan,memaniskan lagi pengalaman aku.

Aku ke Melaka kerana ingin mencari kasut 'Giant'...Giant pun xcari..tapi aku cari..maknanya akulah giant itu..haha...mencari kasut bersize 12 memang mencabar...kadangkala terpaksa menebalkan muka. Bukan aku tak bayar...tapi yang ini ayah aku belikan.terima kasih ayah!

So,waktu malam aku berbuka di rumah ketua menteri melaka...sahur pula hanya beli bungkus. petang dan malam pergi mencari barang raya....

Cakap banyak pun takde gunanya pun..saksikan la gambar ini aduyai...(johan said)



 nilah perigi hang tuah

 ni masuk kampun portugis







 ni bangunan ape ntah..tp mcm bersejarah jgk


 ni sekolah duyung....mgkin hang tuah sekolah kt cni

ni masuk kampung portugis


last sekali.....betul ke hang tuah wujud?cer citer...

0 comments:

Taujihad