Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

August 2, 2011

Salam Ramadhan

Photobucket

Ramadhan datang lagi...cuba merebut sebanyak mungkin nikmat dan kelebihan yang terkandung di dalamnya.

Sehari sebelum puasa aku dan ahli keluarga berkumpul. bukan senang nak berkumpul. Bestnya aku boleh main dengan anak buah aku..ada 3org dah...semua comel-comel. Iman, Afif dan Rizqin..



comel kan?aku mmg suka usik budak-budak ni..hehe

Betullah orang cakap,anak ni permata. Penyejuk hati..aku yg xde anak pun cakap macam tu..hahaha..

oklah,coretan sikit je bulan Ramadhan sbb nak baca quran =) 

Maaf Zahir dan Batin

2 comments:

yg cute jg said...

cutenyeeeee..x macam pak andak dia..huhuhu..

Miszeifa Salahuddin said...

"Betullah orang cakap,anak ni permata. Penyejuk hati..aku yg xde anak pun cakap macam tu" - nmpak mcm da ad petanda, ap lg klu da ckup syarat membina masjid.. jgn ditangguhkan niat yg suci murni tu :-)

Taujihad