Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

August 20, 2011

sehari sebelum balik kampung

Semalam sebelum balik ke kampung,aku sempat mengadakan perkongsian ilmu bersama junior aku di Masjid Negeri. Kami berbincang mengenai ciri-ciri khusus Islam.(Rabbaniyah,Syumulliah,Alamiyah,Waqiah,Thabat dan Murunah)....Perbincangan yang sangat cantik dalam melahirkan muslim yang  jelas fikrahnya.

Azri dan Nasrudin

Sebelah malamnya aku bersama kawan serumah dan yang lain makan di Flaming Steamboat. Malam terakhir sebelum semua pulang ke kampung. Kami bertolak selepas maghrib kerana menjangkakan memang payah bila berbuka di luar untuk menjaga solat maghrib.So, kami pun duduklah dari jam 9mlm-11.30mlm. Tinggal kami je kat situ..hehe...

Flaming steamboat ni memang terkenal. Kami pergi di cawangan yang baru dibuka di bukit kemuning. Perjalanan mengambil  masa hanya 15minit..Macam-macam jenis makanan ada...Alhamdulillah...












































Selepas itu kami ke UP TOWN..aku mencari Jam tangan,seluar dan bag. Cari jugak kasut...size besar dah,tapi terlebih kat tepi plak...huhu....aku redha ya Allah...

Lepas tu balik la...=)


0 comments:

Taujihad