Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

June 23, 2009

7 AMAZING HOLES


Subhanallah..tak pernah tengok pun sebelum ni. So untuk u all,tengok-tengoklah kebesaran Allah ni. Oh ye,maklumat ni dapat di blog akuandnasihat. Korang boleh terjah kat blog tu untuk 'pendetailan'..lagi satu,dah tengok tu jangan lupa sebut Subhannallah..ok.Layannnnnn



1. Diavik Mine, Canada

2.Glory Hole - Monticello Dam, California
3.Great Blue Hole , Belize
4.Kimberley Big Hole - South Africa
5.Mirny Diamond Mine , Serbia
6.Sinkhole in Guatemala
7.Bingham Canyon Mine, Utah

"Sesungguhnya dalam penciptaan langit langit dan bumi, dan silih bergantinya malam dan siang terdapat tanda-tanda bagi orang-orang yang berakal, yaitu orang-orang yang mengingat Allah sambil berdiri atau duduk atau dalam keadaan baring dan mereka memikirkan tentang penciptaan langit dan bumi (seraya berkata): "Ya Tuhan kami, tiadalah Engkau menciptakan ini dengan sia-sia Maha Suci Engkau, maka peliharalah kami dari siksa neraka. (Ali Imran: 190-191)



2 comments:

sAuDAtUL iMAn said...

subhananallah..
sesungguhnya ALLAH adelah jurutera yang terbaik sekalian alam...

Selamburb said...

mantap seyh blog..
yg pernah tau cuma great blue hole je..
yg lain baru tau..
bagus..

Taujihad