Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

July 6, 2009

HARI PERTAMA KULIAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Lama juga tak update blog ni. So,post kali ni nak cerita sikit tentang hari pertama kuliah saya bagi semester 3.tak sangka pulak dah setahun setengah kat uitm ni. Tau-tau je dah habis nanti.hehe..

Jadi hari ni pukul 8.15am dah pergi kelas. Sampai je fakulti cari kelas tapi tak jumpa. Pelik x?mana taknya..kelas kat dalam lab..xde langsung papan tanda. Tengok dalam ada la 2 orang. tunggu punya tunggu lecture tak sampai...apa lagi,cabut la..

ish..tapi tak balik umah lagi.pukul 10.30am ada kelas. Kelas sudah dikenalpasti. Maka slot menunggu lecture bermula. Tunggu 30minit takde,so ambil keputusan mudah untuk balik. Sampai saja di rumah terus tido. Penat dan ngantuk dari kem tak habis lagi. ditambah pulak dengan puasa sunat hari ni.Alhamdulillah..

Oh tidak!! sudah pukul 1.30ptg. Lamanye tido..bangun mandi solat dan bersiap nak ke kelas. Sampai fakulti masalah lagi..kelas tak jumpa. pergi aras5 rupanya aras 9.patut la takde. naik tangga pulak tu..tercungap-cungap dibuatnya..sampai je kelas.."i dot i is equal?"lecturer tanya."erm..anwser is i..i mean 1"agaknya la.."ok..good"lecturer tu cakap.hehe..ingat-ingat lupa..saja dia buat review..saya suka lecturer ni,en.azhan..

so..hari pertama ni,saya berlapang dada dengan apa yang berlaku dan saya gembira! semangat nak belajar ni. insyallah sem ni dapat score lagi..

Wallhualam..

0 comments:

Taujihad