Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

September 19, 2009

HARI TERAKHIR

Hari ni hari terakhir bulan Ramadhan..ada task buat aku.

1.Bersih+cuci+renovate kolam ikan
2.Gosok+sental lantai depan yang berkeluasan 15kaki x 5kaki (kaki aku).haha..

1.Operasi bersih+cuci+renovate kolam ikan

-kerja yang biasa bagiku.1st,basuh batu-batu dalam kolam.lepas tu keluarkan ikan letak dalam baldi. opocottt...melompat pulak ko ikan.Lepas tu basuh kolam la..mak aihh..sakit pinggang..tengok je la gambar ni ea..nak cite pun takut xpaham.


tiba-tiba je jadi macamni..aikk...

lepas repair balik baru jadi..2.Operasi Gosok+sental lantai depan yang berkeluasan 15kaki x 5kaki (kaki aku).

Kerja ni paling menguji stamina aku. Nak kena sental tu. Macamana la kakaku boleh melakukannya dengan steady. Ngah..caya sama lu..hehe

ada susuk ghaib dibelakang tu..perhatikan

Setelah melakukan task yang diberikan..aku g xray tulang belakang.Tapi sebaliknya yang berlaku..biar betul?

macamana garpu mak dalam badan aku?

hehe..lawak je.Ok..kerja rumah dah setel. Petang ni keluar cari butang baju melayu dan songkok.Maklumlah..time raya aku sorang je pakai kopiah.hehehe..k.layannnnn

2 comments:

HudaBanny said...

i'm the superwomen okeh...mesti korang2 terpikir, klu kak ngah ada mesti semua kak ngah dgr...xapalah dgr dia membebel asalkan dia buat...kan? kan?

nuar said...

hehe..tau xpe.esok raye.yahooo

Taujihad