Pages

SELAMAT DATANG KE SEBAIK-BAIK CAHAYA

September 24, 2009

TEMAN LAMA

Raya..masa yang paling sesuai untuk bertemu teman-teman lama. Sampai dah xkenal pun ada. Yang dulu kurus jadi gemuk. Yang gemuk bertambah gemuk.haha..yang ensem still ensem..mcm saya la.huhu..

Semalam saya berjumpa teman-teman lama semasa menuntut di SMK Jalan Kolam Air. Sekarang sudah bertukar nama yang saya xingat namanya. Kami menuntut sama-sama dari form 1-form 3. Banyak kenangan bersama. Maklumlah nakal-nakal semuanya. Tapi yang xboleh tahan kawan-kawan saya ramai yang jadi cikgu.hehe..nak tergelak pun ada. dulu bukan main gengster. jadi cikgu dah..haha..credit utk diorang.

Tapi semalam xdapat berkumpul semua.memang muka yang sama tiap-tiap tahun. Tapi ada juga yang last jumpa masa form3 la..ada la 5tahun xjumpa..Yang dah kawen pun ada. So,memang best!

Moga raya akan datang kita akan berjumpa lagi and bertambah lagi yang akan join.
Moga bertambah ikatan persaudaraan antara kita..


duduk (dari kiri): amin@gemuk,saya@ateng,Hamdi@Dr,Izudin
diri (dari kiri):ridwan@wan jak,Imran@merak,agoes,fikri@dot

masa ni di rumah apek

di rumah agoes

di rumah imran

di rumah izdihar

di rumah hafizi

kaki yang banyak kenangan.haha..


0 comments:

Taujihad